Meillä on ollut pienten luiden ja rustojen kanssa vähän ongelmia, kun Reetu on niin ahmatti että se yrittää nielasta tosi isoja palasia niistä. Sitten siltä saa olla vähän väliä kaivamassa kurkusta jotain palasia pois, nyt löyty ratkaisu ongelmaan ainakin vähäksi aikaa. Saatiin läheisen maatalon isännältä kunnollisen kokosia naudan luita, noista ei mitään ihan nielastavia palasia luulis irtoavan. ;) Kiitos Jarille luista! Reetu ei vaan oo ihan kunnolla vielä päässy luiden syömisen makuun, kun päätin että se saa popsia niitä autotallissa, kun en noin isoja luita viitti täällä sisätiloissa syöttää. Se ei oo kun ihan muutaman kerran käyny tuolla autotallissa, niin vähän vierastaa sitä paikkaa. Sinne kun kuuluu autojen äänet, ja sitten pitää tutkia kaikkia meiän romuja mitä siellä on. Tänään oltiin vissiin neljännen kerran noita luita siellä syömässä, ja nyt se sujuu jo paremmin. Ei kuunnellu koko ajan että mitä ulkopuolelta kuuluu.
Tässä kuva Reetusta aarteen kimpussa...





Kommentit